Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 20.10.2017, 08:49

Покутинецька ЗОШ І-ІІст

Форма входу
Меню сайту
Корисні посилання
  • Відділ освіти Віньковецької РДА
  • Віньковецький райметодкабінет
  • Віньковецька РДА
  • Дистанційне навчання
  • МОН України
  • Освітянська мережа України
  • Сайт мережі УРАН
  • Освітній портал Хмельниччини
  • ХОІППО
  • УЦОЯО
  • ВРЦОЯО
  • ЦІППО
  • ХОЦНТТУМ
  • МАН
  • Школа олімпійського резерву
  • Вчитель-новатор
  • Острів знань
  • АСУ Рейтинг
  • Хмельницька ОДА
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Адміністрація


                     Мазур Олена Григорівна  

    директор Покутинецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

          Загальний стаж педагогічної роботи – 37 роки, на посаді керівника – 18 років. Мистецтво керівництва загальноосвітньою школою в тому й полягає, щоб учителів об”єднували єдині педагогічні переконання, щоб індивідуальна творчість, а без цього неможливий творчий колектив, образно кажучи, текла невичерпними джерелами в єдиний потік колективної майстерності, колективного досвіду, колективної турботи про знання учнів. Організація як функція управління передбачає чітку постановку завдань перед кожним учителем і перед усім педагогічним колективом, створення настрою на роботу, надання практичної допомоги педагогам, підбиття поточних підсумків. Найважливішим чинником організації творчої діяльності вчителів є свобода критики, проведення творчих дискусій, вільне висловлювання своїх думок. Творчий педагог - це особистість, яка під впливом зовнішніх чинників набула потрібних для актуалізації творчого потенціалу додаткових мотивів, особистісних утворень, здібностей, які допомагають досягти творчих результатів в одному чи в кількох видах творчої діяльності. Плануючи роботу школи, ми враховуємо розвиток педагогічної творчості, включивши його до тієї частини загальношкільного плану, яка присвячена роботі з кадрами. Джерелами планування є аналіз навчально-виховного процесу, виявлення „вузьких місць” у роботі школи; вивчення особистості кожного педагога з метою виявлення як його утруднень, так і творчого потенціалу. Систематичне проведення діагностування вчителів, яке впродовж багатьох років ефективно використовується в нашій школі, сприяє успіху цієї роботи. Творчий учитель соціально корисний не тільки результатами своєї особистої праці, а й тим, що він дух творчості передає іншим, особливо педагогам-початківцям.

    Пошук
    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 16
    Календар
    «  Жовтень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Віньковецький РМК
  • Віньковецький НВК
  • Дашковецький НВК
  • Зіньківський НВК
  • Грим'яцька ЗОШ
  • Женишковецька ЗОШ
  • Мд.-Олександрівська ЗОШ
  • Осламівська ЗОШ
  • Охрімовецька ЗОШ
  • Пилипо-Олександрівька ЗОШ
  • Петрашівська ЗОШ
  • Яснозірська ЗОШ
  • Говорівська ЗОШ
  • Зорянська ЗОШ
  • Калюсецька ЗОШ
  • Карижинська ЗОШ
  • Пирогівська ЗОШ
  • Подолянська ЗОШ
  • Слобідко-Охрімовецька ЗОШ
  • Біржа баннерів
  • Покутинецька ЗОШ
  • Новонетечинецька ЗОШ
  • ТЛВІ Студенту и школьнику

    Copyright MyCorp © 2017
    Використовуються технології uCoz